Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2012

Owl Cookies για την πρώτη μέρα του σχολείου!

Από την αρχαιότητα η κουκουβάγια ταυτιζόταν με τη σοφία. Οι αρχαίοι Έλληνες τη θεωρούσαν το σύμβολο της θεάς Αθηνάς.
Πόσοι απο εμάς τους μεγαλύτερους θυμόμαστε το σύμβολο με την κουκουβάγια του ΟΕΔΒ που συνόδευε όλα μας τα βιβλία;
Όταν σκέφτομαι αυτό το πτηνό , μου έρχεται στο μυαλό η εικόνα μιας κουκουβάγιας με γυαλάκια ,με τετράγωνο καπέλο όπως αυτό της τηββένου και με ένα μολύβι στα χέρια.
Είναι το ίδιο το σχολείο για μένα. Αυτή την εικόνα έχω στο μυαλό μου και γι'αυτό και αποφάσισα για την πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς της κόρης μου ,να της φτιάξω cookies με κουκουβάγιες.
Καλά ! Το τι έγινε την ημέρα που τα κέρασε στους συμμαθητές της δεν περιγράφεται!
Τα cookies μου ξετραίλαναν μαθητές και δασκάλες και η κόρη μου έννοιωθε περήφανη για την μαμά της!
ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ !







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου