Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

Oreo Cake Pops


Oreo Cake Pops
Η μεγαλύτερη πηγή έμπνευσής μου είναι η κόρη μου. Από την Λυδία αντλώ πάρα πολλές ιδέες για γλυκάκια. Άλλες υλοποιούνται και άλλες πάλι οχι… ίσως σε κάποια άλλη ζωή, ή στις σελίδες κάποιου παραμυθιού, καθώς όπως όλοι γνωρίζουμε ,η φαντασία των παιδιών οργιάζει και στην ερώτηση (παγίδα) “τι γλυκάκι να σου φτιάξει η μανούλα;” η απάντηση μπορεί να είναι από ένα απλό cake σοκολάτας μέχρι το δωμάτιό της σε τούρτα!
Η Λυδία τρελαίνεται για τα cake pops. Της έφτιαξα σε διάφορες γεύσεις και σχέδια και τα τίμησε όλα. Την περασμένη εβδομάδα που έφτιαχνα ένα oreo cheesecake για μια φίλη, και ακριβώς την στιγμή εκείνη που στόλιζα το cheesecake με τα mini oreos, μπήκε στην κουζίνα η Λυδία. Στάθηκε για λίγο στην πόρτα έριξε μια ματιά στα mini oreos και μια σε’μένα και μου είπε με μεγάλο ενθουσιασμό: “μου φτιάχνεις σοκολατένια γλειφιτζουράκια με μπισκοτάκια oreoooooo»!
Ξαφνιάστηκα! Μα πως της ήρθαν τα γλειφιτζούρια στο μυαλό; Και τότε μου ήρθε η φοβερή ιδέα: «Oreo cake pops” γιατί όχι;
Έτσι γεννήθηκε ένα απίθανο μπισκοτοσοκολατένιο γλειφιτζουράκι που θα ξετρελλάνει μικρούς και μεγάλους!
Όσο για την Λυδία; Δεν περιγράφεται ο ενθουσιασμός της μόλις είδε τα αγαπημένα της μπισκοτάκια σε cake pop!
Και εγώ φυσικά ανταμείφθηκα με το πιο σοκολατένιο φιλάκι στο κόσμο!
Oreo Cake Pops

Oreo Cake Pops


Oreo Cake Pops

Oreo Cake Pops




Have a sweet day!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου