Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

Cake pops


Cake pops
Εχθές όλη την ημέρα είχα μια απίστευτη ανησυχία. Οχι αδικαιολόγητη φυσικά. Είχε να κάνει με την σημερινή δοκιμασία από την οποία μου έμελλε να περάσω.. (τι άλλο θα δουν τα μάτια μου, τι άλλο θα ακούσουν τ’αυτιά μου...).
Anyway…όμως να μην σας κουράζω με τα δικά μου θα πω κάτι τελευταίο όμως...»ο ΨΕΥΤΗΣ και ο ΚΛΕΦΤΗΣ τον πρώτο χρόνο χαίρονται...»
Δεδομένης λοιπόν, αυτής της νευρικότητας που είχα, είπα να φτιάξω ένα γλυκάκι για να ισιώσω...! Γιατί ,όπως άλλωστε έχω ξαναγράψει, μου φτιάχνει η διάθεση έτσι, και μου φτιάχνει ακόμα περισσότερο όταν διαβάζω τα ωραία σας σχόλια-μηνύματα. Σας ευχαριστώ που με στηρίζετε.
Δεν γράφω τίποτε άλλο... μόνο δείχνω...
Et voilla… Cake Pops που ξετρελλαίνουν μικρούς και μεγάλους.





Δεν χρειάζεστε τίποτα ιδιαίτερο: την αγαπημένη σας συνταγή για cake, ένα frosting που να της ταιριάζει, σοκολάτα λιωμένη, διάφορα ζαχαρωτά για διακόσμηση, ξυλάκια για γλειφιτζούρια και πολλή μα πάρα πολλή ΦΑΝΤΑΣΙΑ!
Ελπίζω να σας γλύκανα λιγάκι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου