Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011

My cherry cupcakes


My cherry cupcakes
Τον τελευταίο καιρό δεν θα έλεγα ακριβώς οτι όλα όσα συμβαίνουν στην ζωή μου είναι ρόδινα. Απεναντίας μάλιστα! Για να σκάσουν όμως οι εχθροί μου, δεν βάζω κάτω το κεφάλι και πολεμάω. Πολεμάω καθημερινά και με κάθε τρόπο. Άλλοτε επίσημα και άλλοτε όχι. Όπως και να έχει όμως αυτοί που πρέπει ,τα πήραν τα μηνύματά τους: Είμαι γεννημένη να μάχομαι...
Ίσως βέβαια ξεχάστηκα λίγο και έχασα το «γλυκό» μου δρόμο ,αλλά επανήλθα!
Να’μαι πάλι εδώ! Πριν από 3 ημέρες με πήρε τηλέφωνο η Θάλεια η εξαδέλφη μου. «θα έρθουν σπίτι κάτι παλιές συμμαθήτριες και θέλω κάτι για να συνοδεύσω τον καφέ μας. Τι προτείνεις;»
«Άστο πάνω μου της λέω»
Μέχρι πριν λίγες ώρες δεν είχα αποφασίσει ακόμα τι να φτιάξω. Είχα στερέψει απο ιδέες και λόγω όλης της φ’ορτισης δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι. Ήμουν έτοιμη να καλέσω την Θάλεια και να της πω οτι δεν μπορώ. Να βρώ μια δικαιολογία... Η έμπνευση όμως δεν ξέρεις από που θα σου’ρθει! Και εμένα μου ήρθε από μια παλιά γιαπωνέζικη ταινία!
Ήταν ,σε μια σκηνή ,ένας κήπος γεμάτος με ανθισμένες κερασιές. Και έτσι κόλλησα με τα κεράσια...
Αποφάσισα να φτιάξω cherry cupcakes με swiss meringue buttercream.
Το αποτέλεσμα ήταν πολύ καλό και η διάθεσή μου επανήλθε στα φυσιολογικά της επίπεδα! Το έχω ξαναπεί άλλωστε :”για μένα η ζαχαροπλαστική είναι η καλύτερη ψυχοθεραπεία”









Have a nice bake-day  

3 σχόλια: