Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011


Ας γνωριστούμε...
Ονομάζομαι Ζένια και είμαι μια thirty-something εργαζόμενη μητέρα.
Έχω σπουδάσει marketing και εργάζομαι στο λογιστήριο μιάς ασφαλιστικής εταιρείας.
Είμαι παντρεμένη με τον Δημήτρη και έχουμε ένα τρίχρονο κοριτσάκι , την Λυδία.
Το αγαπημένο δωμάτιο του σπιτιού μου είναι η κουζίνα και αυτός είναι και ο λόγος που αποφάσισα να δημιουργήσω αυτό το blog: για να μοιραστούμε ιδέες κυρίως ζαχαροπλαστικής αλλά και μαγειρικής.
Η δημιουργία γλυκών είναι για μένα το καλύτερο είδος ψυχοθεραπείας την οποία και συστήνω ανεπιφύλακτα!
Φτιάχνω γλυκά για την οικογένειά μου, για ανθρώπους που αγαπώ, για φίλους ,για φίλους φίλων ,για συναδέλφους για όλους.
Αγαπώ πολύ αυτό που κάνω και σύμφωνα με όσα μου λένε τα καταφέρνω καλύτερα απο καλά.
Είμαι αυτοδίδακτη. Ενημερώνομαι απο το internet και απο βιβλία, κυρίως ξενόγλωσσα εμπλουτίζοντας έτσι τις γνώσεις μου και βελτιώνοντας τις τεχνικές μου.
Σκοπός μου είναι να ασχοληθώ κάποια μέρα επαγγελματικά με αυτό που τόσο πολύ λατρεύω και που αισθάνομαι οτι με ολοκληρώνει, άλλωστε δεν υπάρχει μεγαλύτερη επαγγελματική επιτυχία – ευτυχία από το να κάνεις επάγγελμα αυτό που έχεις στην καρδιά σου.
Μέσα από αυτό το blog θα μοιραστώ μαζί σας τις συνταγές μου, βασικές τεχνικές και πολλά άλλα θέματα.
Έυχομαι σε όλους να ...bake your day…!

2 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια Ζενια!!!! Δεν ηξερα την τρελα σου με την ζαχαροπλαστικη!! Εισαι φοβερη!!!! Εγω τρελαινομαι για γλυκα και φυσικα με σοκολατα!!!! Δεν εχω επιχειρηση βεβαια να φτιαξω κατι.... Λεω τωρα που θα επιστρεψω στη δουλεια να μας φτιαξεις μια μικρη λιχουδιτσα να την γευστουμε και οχι να τις βλεπουμε μονο στις φωτογραφιες σου...........

    Φιλιά πολλά
    Ρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρούλα μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
    Και εμένα το πάθος μου είναι η σοκολάτα!
    Έλα με το καλό στο γραφείο και θα σου φτιάξω ό,τι τραβάει η ψυχή σου! (και choco cookies για τον μικρό σου φυσικά!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή