Πέμπτη 10 Φεβρουαρίου 2011

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ

Όλες οι μέρες δεν είναι ίδιες... και σήμερα τολμάω να πω οτι ήταν (μέχρι στιγμής)
μια δύσκολη μέρα. Όλα ανάποδα. Μέχρι και η πρόγνωση του καιρού που συμβουλεύτηκα 
από το iphone το πρωϊ φεύγοντας για την δουλειά ,ήταν εντελώς λάθος!
Βροχές έλεγε και βγήκα φορτωμένη με ομπρέλες, αδιάβροχα , μπότες και ζεστά ρούχα να πάω στο γραφείο! Πόσο αφελής! Έσκασα συν τοις άλλοις. Anyway...
Μπαίνοντας στο σπίτι μου, ξεντύθηκα ,έβαλα ποδιά στην Λυδία, φόρεσα και γω την δική μου και ξεκίνησα να υλοποιήσω την ιδέα που είχα και με ζάλιζε όλη την ημέρα στο γραφείο... 
Την νέα μου συνταγή για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου. Ίσως φαίνεται χαζό αλλά εκ πεποιθήσεως δεν έχω γιορτάσει ποτέ αυτήν την ημέρα. 
Φέτος λέω να το κάνω. Να δηλώσω δημόσια και μέσα απο τα γλυκά μου , τον έρωτά μου για την Ζαχαροπλαστική, για την Κόρη μου αλλά πάνω απ'όλα (για να μην γίνω και γραφική) 
για τον Άντρα μου.
Το γλυκό αυτό το αφιερώνω σ'αυτόν λοιπόν...

Και για να πάρετε μια ''γεύση'' για το τι θα ακολουθήσει ιδού 2 φωτογραφίες από την γέννηση της νέας μου δημιουργίας. Θα ακολουθήσουν κ άλλες.


Έυχομαι η αναποδιά αυτής της ημέρας να σταματήσει εδώ και να μου πετύχει η συνταγή!

Have a nice bake-day !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου