Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

Coconut Cookies και μυρωδιές...


Μερικές φορές, το να περιγράψεις ένα γλυκό ή την εκτελεσή του, είναι εξαιρετικά δύσκολο.
Πέρα από τις απλές διαδικασίες (που ίσως πολλές φορές να μην είναι και τόσο απλές...) , πέρα από την αγορά και την επιλογή των αγνότερων υλικών , πέρα από το ζυγισμά τους, πέρα από τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να τα χρησιμοποιήσεις, πως μπορεί κανείς να περιγράψει την μυρωδιά του γλυκού που ψήνεται ? Σε ποιά μονάδα μέτρησης υπολογίζουμε τις δόσεις αγάπης που βάζουμε? Την ικανοποίηση που παίρνουμε όταν το αποτέλεσμα είναι πέραν των προσδοκιών μας?
Για μένα είναι κάτι σαν άγγιγμα στην ψυχή μου όταν πετυχαίνει το γλυκό μου.
Και η προσμονή αυτής της αίσθησης με ωθεί να βελτιώνομαι διαρκώς ,να διαβάζω δεκάδες συνταγές την ημέρα, να δημιουργώ , να πειραματίζομαι, να γλυκαίνω αυτούς που αγαπώ.
Εικόνες που λατρεύω να βλέπω ξανά και ξανά είναι αυτές σαν της κόρης μου που βουτάει το δαχτυλάκι της στο γλάσσο της σοκολάτας και γλειφοντάς το μου λέει: ‘’ωραίο μανούλα!  Κι άλλο!’’, ή του άντρα μου που κάθε φορά που φτιάχνω ένα καινούριο γλυκό, περιμένω να το δοκιμάσει και να δω στα μάτια του την ικανοποιήσή του.
Το σημαντικότερο , το βασικότερο υλικό μιάς συνταγής είναι η αγάπη για αυτό που κάνεις. Μην το ξεχνάτε ποτέ αυτό!

Μακάρι να μπορούσα να σας μεταφέρω την μυρωδιά από τα coconut cookies  που ψήνω…
Θα αρκεστείτε σε μερικές φωτογραφίες όμως! Αυτά έχει το internet δεν μπορεί ακόμα να μεταφέρει μυρωδιές....!




Have a sweet night! 

1 σχόλιο: